.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر ؛
مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: در حالی عباس ‌آخوندی، در حکمی مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران منصوب کرد که بسیاری از مدیران فنی و بومی در حوزه راه و شهرسازی مازندران حضور دارند .
مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران منصوب شد

شمال نیوز :وزیر راه و شهرسازی در حکمی مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران را منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز، در حالی عباس ‌آخوندی، در حکمی حیدر نوروزی را به سمت مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران منصوب کرد که بسیاری از مدیران فنی و بومی در حوزه راه و شهرسازی مازندران حضور دارند .

 بر اساس حکم وزیر راه و شهرسازی از خدمات سید علی اسد در دوران مدیریت وی تقدیر و حیدر نوروزی به این سمت منصوب شد.

نوروزی که پیش از این مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بوده، معاونت راهداری اداره کل راه و شهرسازی فارس و معاونت عمرانی استانداری یزد را در کارنامه خود دارد.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران اهل شیراز است.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، هفته آینده در ساری برگزار می شود.

سید علی اسد، مرحوم موسی رحیمی، عبدالحسین بیگدلی، اسفندیار عشوری، محمد سقائی، بهروز جنابی، علی قدسی مدیران کل راه و ترابری مازندران در بیست سال اخیر بودند.

گفته می شود مجمع نمایندگان مازندران در نامه ای به استاندار مازندران نسبت به انتصاب مدیران غیربومی تذکر داده و خواستار بکارگیری مدیران خوشنام بومی در مناصب مختلف استان شدند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 ارديبهشت 1393
استاندار محترم جناب آقای فلاح چرا با توجه اینکه این همه افراد جوان و تحصیلکرده ومتخصص وجود دارند چرا از افراد مسن وکهنسال در استانداری استفاده میکنید, چرا از مشاورین جوان و متخصص استفاده نمی کنید؟ تا کی ما جوانها به اتش مسن ها بسوزیم و چرا؟؟؟ و چرا......؟
پاسخ ها به این نظر
پیرو سید علی 3 خرداد 1393
آقای استاندار :
شما را بعنوان چوب خشک در اون پست نذاشتن که هر غیر مازندرانی بیاد اداره کل مارو تو دستش بگیره. دل خودمون بحال خودمون نمیسوزه چه برسه به غریبه. از بابل می آوردین چه خبر بود.
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
واقعا تاسف برانگيزه.
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
تواين همه تحصيلكرده مازندران.تواينهمه مديران لايق مازندران واقعا كسي جز اين آقا نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
براي استاندار ونماينده ها متاسفم. آبروريزيه براي استان
دكتر محمد داوديان 30 ارديبهشت 1393
و من الله التوفيق ...
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
جای خجالت داره که نه تنها از ساری حتی از مازندران مدیری را لایق این پست ندانستند!!!
پاسخ ها به این نظر
دوستارسارويها 29 ارديبهشت 1393
بايد به ساروي هاي عزيز خسته نباشيد گفت بابت زحماتشان كه براي اثبات نظر سارويهاي عزيز كه هركي باشه بابلي نباشه حالا چرا دارين ... !!!!! برين خوشحال باشين ...............................
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
دقيقاً هم همين هست .حاضريم از گواتمالا يه نفر بياد رئيس بشه ولي از بابل نشه .
ساروی 29 ارديبهشت 1393
حالا مگه بقی بابلی ها که پست دارن چه گلی به سر استان زدن. به نظر من بهتر شد که یک غیر استانی انتخاب شد. ما مازندرانی ها همین هستیم. تصور بکیند الان یه ساروی انتخاب می شد. به والله این صفحه پر می شد از کامنت های انتقادی و زیر آب زنی. ما مازندرانی ها وجه اشتراکمون نسبت به اصفهانی ها و ترک ها و ... اینه که زود دور هم جمع می شیم ولی با این تفاوت که دور هم جمع می شیم تا نقاط ضعف هم دیگه رو به بقیه نشون بدیم و زیرپای همدیگه رو خالی کنیم. وقتی هم که یک غیربومی انتخاب میشه داد و کرنا راه می ندازیم که چرا چنین شد و چنان شد. به نظر من این یه مشکل فرهنگیه که تو مازندران وجود دارد. حتی در سطح خوردتر در محله های مختلف شهرهای ما هم وجود داره؟؟ علتش چیست نمی دانم. باید ریشه یابی فرهنگی کرد....
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
جايي كه مديراني همچون آقاي مهندس كاملي وآقاي مهندس نجفي وديگر مديران گذشته كه آشنايي كامل به نيازهاي استان دارن واشراف به نقاط ضعف وقوت استان دارن واقعا براي مديريت ارشد استان ونماينده ها ............
سيد رسول رسولي 29 ارديبهشت 1393
آنروز كه بنده بوده ام استادي ، شاگرد مغز نشسته بودي با كي ؟
من رفته بودم به آسمان هفتم ، تو خاطره اي كه از قلم افتادي ....
محمد 29 ارديبهشت 1393
جای تاسف داره برای نمایندگان استان و شخص استاندار که اینهمه دم از استفاده از نیروهای بومی می زنند در حالیکه حالا باید یک شیراز یاز اونور (جنوب) ایران بیاد و برای راههای استان ما (شمال ایران) برنامه ریزی و مدیریت کنه !!!!!!
امید منصوری 29 ارديبهشت 1393
دوست عزیز همان بهتر که مدیر منتخب بومی نیست. من ساروی ام و آرزو می کردم استاندار هم غیربومی می بود. همه مون می دونیم اگه فرد بی طرفی راس کار بیاد ، منطقی و غیر جانب دارانه عمل می کنه و منطق حکم می کنه مرکز استان باید مورد توجه بیشتر قرار بگیره، کاری که نه تنها الان انجام نمیشه، بلکه همه باهاش دشمنی دارن متاسفانه
پاسخ ها به این نظر
علی 30 ارديبهشت 1393
کاملا باامیدموافقم
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
البته حق مردم مازندران همينهههههههههههه همينهههههههههههههههه. تا وقتي اين بنده ي خدا بود تا تونستن از هيچ توهين و تهمت و قضاوت هاي ناعادلانه نسبت آقاي مهندس اسد دريغ نكردند . حق شما ها همين هست كه بدتر از اين هم سر شما بياد .خيلي هم خوب شد اين آقا اومد كه غير بومي هست تا قدر عافيت رو بدونيم.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
آقایان و خانم ها این آقا صرفا یک شیرازی است از اسرائیل که نیومده این همه بومی و غیر بومی جدا می کنید برین کارنامه این مدیر بومی را ببینین که فقط بلد بود سیاسی کاری بکنه .
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
شيرازي هست از خارج كه نيومده !!!
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
دقیقا درسته. اصلا ما مازندرانی ها همین هستیم. کافیه برین یه سری تو همین سایت شمال نیوز که توش حیر انتصاب یکی از مازندرانی ها رو زده بزنید. تهش کامنت ها رو هم بخونید اونوقت متوجه خواهید شد که مشکل اینه که ما با خودمون مشکل دارین.
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
همون نماينده ها كاري براي انتصابات نكنن بهتره . اگه يكي رو بيارن رو كار تا آخر دوران خدمتش اون مدير كل بايد بله چشم گويه اون نماينده مجلس باشه.هر چي ميكشيم از لابي اين نماينده هاي مجلس هست
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
متاسفم برای استاندار،نمایندگان ... استان که یک نفر خارج استان این پست را بگیرد آیا فکر می کنید برای استان شما دل می سوزاند؟
مازنی 29 ارديبهشت 1393
باید امیدوار باشیم تا مدیران استانی در مراسم معارفه شرکت نکنند
یعنی به نظر شما مدیران استانی این توانایی را دارند !!!
عليرضا 29 ارديبهشت 1393
صداي خُر و پف نمايندگان ساري گوش فلك را كر كرده !!! به داد استان برسين....ِ
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
دست بعضي از آقايان نماينده ها درد نكنه!!
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
استاندارانقدلجبازی کرد تا مدیرکل جدید رو ازبابل بیاره آخراینجوری به ما توهین شد
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
چه ايرادى داره كه يه شيرازى بياد اينجا ولى درست كار انجام بده يا بلعكس يه مازندرانى بره شيراز و كار كنه؟
از دعواى بابل سارى آمل بهشهر خسته شديد حالا گير دادين به استانهاى ديگه؟
وكيل مردم! 29 ارديبهشت 1393
برار دل مشته غم بیه خدایی!
سوادکوه مثل بم بیه خدایی...!
خدا كنه مهندسه شيرازي فكري به حال "كوره راه " سوادكوه بكنه.
رضا از بابل 29 ارديبهشت 1393
میدی قوی انتخاب شده-همین که بومی نیست خداروشکر-مدیرای مازندرانی دنبال حاشیه هستن و نمیتونن تو استان کار کنن
پاسخ ها به این نظر
اصغر 31 ارديبهشت 1393
حالا آقاي استاندار بهتره بهش درس مازندران شناسي ياد بده
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
همه جای ایران سرای من است.پس بااین وضعیت تکلیف مازندرانیهای عزیزی که درسایراستانهامدیرکل ومسولیت دارندچیه.باباول کنین این بچه بازیهای تعصبانه رو.مک لوهان:دهکده جهانی.همه جای ایران سرای ....................................................................من است
يك مدير مازندراني 29 ارديبهشت 1393
مازندرانيها غريبه پسند هستند من آقاي نوروزي را از نزديك ميشناسم ادم توانايي است مازندرانيها بگذارند ايشان درست به استان ما خدمت كنند تا مازندران اباد شود .خيلي از مديران مازندراني در استانهاي ديگر كار ميكنند و موفق هم هستند پس زياد نگران نباشيد. حداقل شكرش اينه كه ايشان مدير كوشايي است .چون اصالتا از عشاير قشقايي و دلير هست اگرچه هيكل كوچكي دارد.
شهرام اطاقسرایی 29 ارديبهشت 1393
یعنی یک مازندرانی پیدانشد یامهندس خبره هم از بابل نداشتیم استاندار کجه دیی خبردارنی چیی بیه
شهروند 29 ارديبهشت 1393
به کجایی بودنشون کاری نداریم. انشالله که عملکرد خوبی داشته باشند و به درد استان بخورند.
پاسخ ها به این نظر
حمیدرضا محمودی 3 خرداد 1393
امیدوارم مدیر کل جدید با توجه به شیرازی بودنش انسان خونگرمی باشه مهم نیست اهل کجا باشه مهم اینه که کارایی داشته باشه مگر هدف ما جز اینه که مازندرانمون اباد بشه من یه راهدار ساده غرب استان هستم دانشجوی فوق لیسانس ومخترع چندین اختراع ونخبه کشور اما در این لباس لاشه حیوان سر جاده اشغال کنار جاده ومکانیکی وتعویض تایر ماشین آلات سنگین و پخش اسفالت نصب علایم وغیره رو انجام میدم بدون اینکه هیچ اضافه کاری دریافت کرده باشم ویا حقوقم را سر موقع گرفته باشم اما من یک هدف دارم وان هم ابادی استان وشهرستانم همان هدفی که پدر مرحومم حاج حجت محمودی جاده ساز وراهدار بی ریای این استان داشت
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
فقط بخاطر اینکه از ساری مدیرکل نشه از خارج آورد آقای استاندار!!!!
اون دنیا باید جواب بدی
مگه مهندس تاکامی چیش کم بود کل استان قبولش داشتن
یا بابلی اگه نه یزدی
اون دنیا جواب داره آقای مثلا استاندار
علی 29 ارديبهشت 1393
فک کنم دیگه از بابل کسی نیست ؟؟؟:)
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
البته اگر خوب مسئله رو موشكافي كني ميبيني باز هم پاي يك بابلي وسط هست . اين آقا بسفارش آقاي حسن نيا (كه بابلي هستند) روي كار اومدن.
نسیم 29 ارديبهشت 1393
بعداز مرحوم رحیمی این اقا فقط سیاسی کاری کرد،مدیر چند سال قبل که شیرازی بود فوق العاده بود،انشا اله این هم هست.
سوادکوه 29 ارديبهشت 1393
این هم نتیجه بابلی و ساروی گفتن ها آخ آخ آخ...........؟...........
بابا پنجعلی 29 ارديبهشت 1393
از نظربعضی نماینده ها و سیاسیون در استان و وزارت راه و شهرسازی این بود که آقای مهندس اسد نباشن (عباس معصومی) هم باشه مهم نیست واقعا توهین بزرکی به اینهمه افراد باتجربه و فرهیخته وتوانمندمازنی است که راهبری بزرکترین کارکاه فنی مهندسی استان را یک فرد غیر بومی بدست بکیرد نه به ان که اقایان درهنکام کمانه زنی معرفی وزیران لیست صادر می کردن نه به ابنکه حالا از اونور بوم بیفتن واقعا وا اسفا بحال استان و مرکز استانی که یتیم وفاقدعزم و اراده و خردجمعی است همچنین از اقایان مهندس کشاورزیان و حسن نیا در وزارت راه که نقش پر رنکی درشکل دادن به تغییر داشتن نیز سپاسکذاریم.........
نا شناس 29 ارديبهشت 1393
برادر رمدانی تمام مدیرکل هایی که اسموشونو بردید از ره هستند!!!
اداره راه شهرسازی یه بخش دیگه ای هم داره مسکن که میران قابلی همچونرسولی داشته بی زحمت اون خط رو اصلاح بفرمایید
همشهری 29 ارديبهشت 1393
وقتی نماینده های استان هر کدومشون یکی رو به خاطر منافع خودشون به وزیر راه معرفي میکنه،این هم اخر و عاقبتشه،خوش به حال نماینده ها و خوش به حال استاندار توانا !!!!!!!

نا شناس 29 ارديبهشت 1393
سلام عزیزان و برادران محترم ساروی : طرف با این انتخاب شایسته و بجا می خواسته به شما بگوید ایران فقط ساری نیست که یک مدیری انتخاب می شود حتما باید ساروی باشد دولت محترم تدبیر و امید مدیر با کفایت را می پسندد که کار و تلاش برای عمران و آبادانی ایران عزیز بکند مهم نسیت اهل کجا باشد . آرزوی سربلندی برای این مدیر ایرانی دارم.
حق شناس 29 ارديبهشت 1393
البته زنگ تغییرات مدیران مجموعه راه و شهرسازی بصدا درامده شنیده حاکی است ظاهرا اداره کل حمل ونقل وپایانه ازمایشکاه مکانیک خاک شرکت فرودگاههای استان و هواشناسی درمراحل مصاحبه و رایزنی فیمابین استانداری و وزارت راه و شهرسازی میباشد امیدوارم حداقل بفکر بقیه باشیم تا در انجا از نیروهای بومی استفاده گردد.
ناشناس 29 ارديبهشت 1393
سردبیر محترم سایت شمال نیوز
با سلام به اطلاع می رساند قبل از مهندس جنابی مهندس محمد سقائی مدیرکل راه و ترابری استان مازندران بود که الان نماینده نیریز و استهبان در محلس شورای اسلامی است .
جهت اصلاح
محسن 29 ارديبهشت 1393
سلام از ابتکار بسیار عالی وزیر محترم راه در عزل اسد سپاسگزاریم.
ناشناس 29 ارديبهشت 1393
از تلاش و زحمات مهندس سید علی اسد در دوران تصدیشان در این سمت خصوصاً تلاش چشمگیرشان در بارش برف در تنکابن تشکر می کنم
نفارسري 29 ارديبهشت 1393
تقديم به خرابه نشينان سوادكوه:
از دست زمونه فریاد هاکنم
سینه ر چاک هادم دل شاد هاکنم
سوادکوه تره من آباد هاکنم
هرسم سی سر من داد هاکنم
اتوبان كمبه ته ولشته راه ره
سيو زمسون ره خرداد هاكنم
اکبر 29 ارديبهشت 1393
نماینده های ساری پس کجا هستند؟؟ چه کار میکنند؟؟
یک شهروند 29 ارديبهشت 1393
روزی تموم میشه این داستانهای سیاسی کاری مازندرانیها و عدالت برمی گرده به نظر من تا وقتی حس نژادپرستی جریان داره نباید یک مازندرانی مسوولیتی تو استان داشته باشه که همین باعث عقب افتادگی استانمون شده
گرجی 30 ارديبهشت 1393
آقایان 12نماینده مازندران گویا وزیر هم به شما ها محل نداد کجای کاریید متاسفیم براتون بدانید انتخابات نزدیک است
سید 30 ارديبهشت 1393
انتصاب جناب نوروزی راتبریک میگویم وامیدواریم جناب صادق حسین پور به مدیر کلی منابع طبیعی استان به این زودی معارفه گردند.مهران معافی وقنبریه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
آن زمان که سردار نوبخت درجبهه جنگیدندوشهیدشدند اقای حسین پور ومعافی و قنبریه و... وپدرانشان ازترس سوراخ موش راخداتومان میخریدند تا به جبهه نروند .الحمدلله پسرش دکتر نوبخت در حال حاضر جاپای پدر گذاشتند ودرمقابل غارتگران جنگل ایستاده اند ومنافع بعضی مال مردم خور را به خطر انداختند که طبیعی است دزدان مخالف دکتر نوبخت باشند .دودانگه ساری
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
ما را باش كه خوشحال بوديم كه بعداز كلي صحبت با دكتر عنايتي ايشان مياييد جاي بسي تاسف كه با وجود چهرهاي همچون ايشان در استان از نيرو هائ مازاد استانهاي ديگر استفاده شد افسوس !!!
علیرضا ل 30 ارديبهشت 1393
اینقدر اعتراض کردین که یک غیر بومی آوردند انشا الله موفق باشد هدف خدمت کردن به مردم است // که تا الان الا عده قلیلی از مدیران استانی ما بقی نا توان بودند
دلسوز 30 ارديبهشت 1393
جای تعجب داره که بعد از این همه انتصابات سلیقه ای و منطقه ای از مقامات داخل استان ، تشکر کنیم از وزیر محترم که حداقل از مهندس عشوری که روزی یکی از مدیران توانمند این حوزه بوده بهره نگرفته و این مدیر توانای ساروی مورد بی لطفی دولتمردان شده است .
یه دلسوز مازندران 30 ارديبهشت 1393
خود مازندران چی کم داره که باید از شیراز مدیر بیاد آقای وزیر.مازندران این همه وزیر و مسوول تحویل این نظام مقدس داده.آقایون خواهشا مازندران زیبا وعزیز را دریابید.
احمدی 30 ارديبهشت 1393
همه مدیران کل منصوب دولت احمدی نژاد عوض شدن الا مدیرکل نوسازی مدارس استان. قابل توجه وزیر محترم آموزش و پرورش تا با تغییر فوری آقای ... و انتصاب مدیری هماهنگ با سیاستهای دولت، مدرسه سازی هم رنگ تدبیر و امید بخود بگیرد
حاج جبار 30 ارديبهشت 1393
اسد جرمت این بود که ساروی بودی
نه آنکه از دولت احمدی بودی
مصطفی 30 ارديبهشت 1393
آقای استاندار فقط یک فرزند شهید ارزشی ساروی توی کل مدیرکل های استان مانده که به جرم فرزند شهید بودن طرفدار ولایت فقیه بودن سالم بودن قاطع بودن حافظ منابع ملی بودن باج ندادن به صاحبان زر و زور والبته ساروی بودن باید کلکش کنده بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!این سهم خانواده شهدا در دولت تدبیر وامید استانه دست نمایندگان استان درد نکته بعضی هاشون توخوابن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
بابا یک .... بابلی رو می خواهید جای یک فرزند شهید ساروی بیارید واقعا آقای استاندار! مشاوران بابلی شما به چه قیمتی با آبروی شما بازی می کنند!!شما استاندار استان هستید نه استاندار ...!
احمد 30 ارديبهشت 1393
اون لمپای که حسن خوانه سو هکنه ونه لیله ر .............
قلي پور 30 ارديبهشت 1393
نه خير اقا بابلي كم نشد اين را هم اقاي مهندس نريمان گذاشت در اين سمت اقاي كشاورزيان هم كمك كار بود بود زنده باد بابل
استاندار! 30 ارديبهشت 1393
یعنی بابل نیرو نبود وزیر رفت از شیراز نیرو برای استان گذاشت!!!
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
فقط نیروی انقلابی استان حاج اقا طبرسی میتونه استان رو از این وضعیت نجات بده
. 30 ارديبهشت 1393
کاشکی اقای نجفی مدیرکل میشد
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
اقای استاندار زمان بادیست که می وزد هم هست هم نیست انان را که ریشه در خاک استوار دارند از طوفان هراسی نیست... اسد از نیروهای کار امد استان بود. نوبخت،بابایی کارنامی هم بگیر خیال خودتو راحت کن!!!
حسن 30 ارديبهشت 1393
ضمن خير مقدم وخوش آمدگوىي به مديركل محترم كه آغازمسئوليت ايشان مصادف با اقدام بجا وشايسته آن اداره محترم نسبت به مسدودكردن خطرناكترين وپرحادثه ترين بريدگي جاده فرح آباد كيلو متر ٩ گرديد وآرزوي موفقيت روزافزون براي ايشان
مازندرانی با غیرت 30 ارديبهشت 1393
کسی ندونه فکر میکنه مازندرانی ها فرهنگ و تمدن با سابقه ای ندارن در حالی که ما جزو اولین تمدن های ایران باستان هستیم خصوصا در شهرنشینی و شهرسازی، آقای استاندار یعنی واقعا یک مازنی لایق پیدا نکردید ، اگر اینطور است که وزیر محترم کشور باید در مورد شما تجدید نظر کنند شاید هم دنبال یک همشهری با صفا بودید که نیافتید !!!!!!!
احمد 30 ارديبهشت 1393
با تشکر از استاندار فهیم مازندران به خاطر ... انتخاب، خدا قوت .....
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
به نمایندگان مازندران توصیه میکنم که علاوه بر مادیات کمی هم به فکر مردم باشند در ضمن آقای استاندار هم ظاهرا توجیه نیستند.
حق شناس 30 ارديبهشت 1393
سلام ضمن تشکرو خداقوت به دست اندرکاران سایت محترم اکر نظرات کاربران مهم نیست لطفا این خبر را از سایت برداریدچون از ساعت 2 نظرات درج نکردیده
علی 30 ارديبهشت 1393
مدیر عامل مخابرات کی عوض میشه
عباس 30 ارديبهشت 1393
واقعاً متاًسفم برای نمایندگان استان و جناب استاندار
آبندانسری 30 ارديبهشت 1393
بهترین گزینه برای مدیرکلی راه و شهرسازی استان جناب مهندس سفیدگر شهردار سابق شهر بابل بودند تحصیل کرده با سابقه اجرایی در معاونت برنامه ریزی استانداری و دفتر فنی
کارمند راه 30 ارديبهشت 1393
مگه اقای دکتر واحدی مدیر کل تهران سوادکوهی نیست میخواهین بگین تهرانی ها از ما کمتر میفهمند یا کمتر برش دارند و یا یک مدیر تهرانی ندارند که بیاد مدیر کل بشه.
بخدا هر کی بیاد بهتر از اسد .یک سال بعد کارنامه این آقا را ببینین بعد قضاوت کنین.
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
من بسیار خوشحالم که آقای نوروزی مدیرکل شد چون بیطرفه کسی رو نمیشناسه وحق وناحق نمیکنه
محمد 30 ارديبهشت 1393
یک زمانی صحبت بود که مهندس نقیبی عضو شورای شهر ساری قرار است مدیر کل راه و شهرسازی استان بشه. حالا نشد نمی دانیم که خودش نخواست یا آقایان مخالفت کردند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
مطئن باش خودش نخواست کسی که توی شورا نمیتونه کاری بکنه چجوری نمیخواد مدیرکل بشه!!
ممدجون الکی اسم وارد ماجرا نکن
اسد رو هم به زور آوردن همون موقع قرار بود از کرمانشاه مدیرکل بیارن که شخص آیت ا.. نظر مخالفت کرد و ایشون انتخاب شد
نقیبی اصلا تو
گود نبود
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
نوبتی هم باشه نوبت تغییر در اداره کل منابع طبیعی تا تنها بازمانده تیم اصلی احمدی نژاد در استان ریشه کن بشود
به امید آن روز دیر نیست
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
دکتر نوبخت نمی رود تا دزدان ونا بخردان بیایند ومنابع طبیعی را غارت کنند مگراینکه دزدان ونابخردان تیم بزرگی باشند که آش را باجایش ببرند .دودانگه ساری
تک سوار 30 ارديبهشت 1393
با سلام و خسته نباشید و خدا قوت به مهندس اسد عزیز. انشااله در هر جایگاه بعدی که قرارگرفتند زیر سایه باریتعالی موفق و موید باشید. به راستی که استان از ادامه خدمات ایشان محروم ماند. انشااله روزی بدخواهان پی به اشتباه خود خواهند برد که به چه قیمتی یک مدیر بومی و موفق را با تنگ نظری و حسادت مایوس و خسته کردند. انکی صبح سحر نزدیک است
ناشناس و دوستان 30 ارديبهشت 1393
اول اینکه مهندس اسد عزیز دوستت داریم. مرگ بر بدخواهان شما. دوم اینکه اقای به اصطلاح محترم باید توی اون اتاق انقدر بمونی تا بپوسی تا بفهمی که با رفتن مهندس اسد بازم تو مدیرکل نمیشی. معاون هم نمیشی. بهتره از استان بری....
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
حق مازندارنيها همين بيه
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
آقاي استاندار مثلا مهندس نجفي جوان و فعال و كاركشته و تحصيلكرده معاون سابق راهداري مدير كل ميشد چي ميشد؟
پاسخ ها به این نظر
سیاوش 31 ارديبهشت 1393
باسلام.بااحترام به نظرهمه عزیزان بله اکه مهندس نجفی ویامهندس کاملی که از نیروهای چهادی در دوران دفاع مقدس میباشند واشراف کامل به جای جای این استان داشند.خوب بود اما......باتشکر
تک سوار 31 ارديبهشت 1393
اقای ناشناس خواستم بگم که نجفی همون تو اون اتاق ناشناس بمونه بهتره . صدتا مثل نجفی یه اسد نمیشه
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
جناب آقای استاندار مگه قطع رجال بوده که از افرادای که استان را نمیشناسند میارید در حالیکه افرای خیلی توانمند تری در این استان هستند متاسفم
عرشيا 31 ارديبهشت 1393
استاندار با اين كارش رفتني شدو...
يك 31 ارديبهشت 1393
براي مردم مازندران اين مهمه كه توي مهماني شب نشيني نشسته باشن يكي برگرده بگه فلان اداره كارم گيره البته كار غيرقانوني مثل احداث مغازه تو حريم يا اضافه بنا يا اشتغال بعد يكي باغرور پاشه بگه مديركل فلان جا پسرخاله مادربزرگ زن دايي شوهر عمه پدربزرگم باهم ميريم اونجا مشكلت رو حل ميكنم !!!!! خدايش مديران بومي درروزچندتا ازاين مراجعه كننده هاحضوري وتلفني دارن ديگه بنده خدا تمام وقتشوبايد بزاره براي قانع كردن اين فاميل نزديك !! چندتا تلفن سفارش كردن ارباب رجوع داره باز كي وقت وتوان داشته باشه براي انجام كارهاي اداري خودش اگه غريبه باشه تمام وقتشو براي انجام كارهاي عام المنفه براي استان ميزاره
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
*نماینده ها بفرمایند کدام مازندرانی در شیراز و یا جنوب مدیر کل است // در انتخابات مردم از خجالت 12 نماینده بر می آیند
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
واقعا جای تاسف است برای این استان ...بهتر از این نمیشود ....
ناشناس 31 ارديبهشت 1393
آقاي استاندار : مهندس عنايتي جوان،تحصيلكرده ، كاركشته و با اخلاق چيش بود. تازه بابلي هم بود.
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
جای تاسف است تاحالاساروی سوزی حالامازندران سوزی پس نمایندگان کجایند
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
استاندار بابلی که حتی حاضر نیست یک نفر بعنوان ساروی در پست معاونت دستگاه های اجرای باشد،حاضر به تحمل یک ساروی بعنوان مدیر کلی می باشد؟!!!
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
حیف مهندس عباسعلی نجفی معاون راهداری سابق اداره کل راه وشهرسازی مازندران!!!که نزاشتن کار کنه.آقای اسد ترسیدن جاشو بگیره ایشونو ازپست برداشت.
آقایون مرتبه بالا؟؟؟آب در کوزه و ماتشنه لبان میگردیم
پاسخ ها به این نظر
ناشناس و دوستان 31 ارديبهشت 1393
ناشناس جان عزیز. مهندسی که نام بردی فاقد مشخصات اولیه مهندسی و درایت بود. که با یک عمل جراحی از همکف به طبقه سوم شیفت شد. بنده خدا از اون اتاق بیرون هم نمیاد که یه هوا بخوره. از استان برو
رضایی 31 ارديبهشت 1393
دوست عزیز ایشان معاون برنامه ریزی و معاون راهداری دو استان بودند مدیر نمونه وزارتخانه هم بودند نکنه اونا هم به خاطر عمل جراحی! بوده! یادت باشه حکم ایشونو بنده که در وزارتخانه هستم خبر دارم زده بودند ولی همین ساری بابل کردن آقایون داخل استان قضیه را بهم ریخت ضمنا یادتون نره شریان ارتباطی اقتصادی وترانزیتی راه استان مازندران از سوادکوه میگذره که حضور ایشون به عنوان یک سوادکوهی و حساس به مساله فوق میتونست درصد زیادی از مشکل رو حل کنه وگرنه بابای غریبه درد جوونای بیکار شهر شما رو سر در نمیاره. بیا ببرمت سوادکوه تو روستاهایی که دکترای مدیریت و رشته های دیگه توش بیکارن فکر می کنی چرا؟ چون مسئولین استان متاسفانه آدمهای بی درد هستند خبر از گوشه های دیارشون ندارن. و آخر اینکه اگه قهوه خونه ای تو بابلسر داره نون میخوره به خاطر جاده سوادکوه به تهرانه اگه بهش برسن کسب و کار شماها رونق میگیره نه ما. تازه این یه گوشه اش بود بقیه بعدا...
رضایی 30 ارديبهشت 1393
شمال نیوز چرا کامنت ما را که در جواب این بابا نوشتیم نذاشتی؟!
تک سوار 2 خرداد 1393
کی نزاشت کار کنه. نجفی اصلا بلد هست کار هم بکنه. الفبای راه رو نمیدونه
تک سوار 2 خرداد 1393
همه میدونن که هولدینگ مهندس حسن نیا در وزارت خونه عامل رشد کاذب عباسعلی نجفی بوده وگرنه اون رو چه به پست معاونت راهداری که به مهندس اسد عزیز تحمیل شده بود و طبقه همکف رو به کانون فتنه تبدیل کرده بود و انواع کارشکنی و سنگ اندازی رو انجام میداد تا مدیریت مهندس اسد عزیز رو ضعیف نشون بده ولی غافل از اینکه بالاخره صبر سید بزرگوار به سر اومدو اون رو هم اتاق مهندس باوند کرد تا از خاطراتش بهره ببرند. خسته نباشی دلاور
ابوذر 31 ارديبهشت 1393
سلام و خسته نباشید خدمت جناب مهندس اسد. امیدوارم در جایی بالاتر و بهتر از شایستگی های شما استفاده شود. خداقوت برادر خستگی ناپذیر
اميرعلي 31 ارديبهشت 1393
هيچ مديري نخواهد آمد به مانند زنده ياد مهندس رحيمي مديركل فقيد راه و ترابري استان مازندران كه الان اگر عمرش به دنيا بود قطعا در رده هاي عالي رتبه قرار داشت . چه نعمتي را استان مازندران از دست داد . روح بزرگت با شهدا محشور باد .
براي شادي روحش صلوات
یاسر 31 ارديبهشت 1393
راستی اگه شیرازی نیافتید یه سری هم به بورکینافاسو بزنید.!!
کاملی 31 ارديبهشت 1393
وقتی اقای دکتر عنایتی ساروی با اینهمه اشنا در وزارت خانه از معاونین گرفته تا کارشناسان وزارت خانه میگویید ((دوستان بهتری در استان داریم وصحبت از دهه شصت دارد و احتیاج به من نیست)) امدن نیروی ناکارامد بومی که در وزارت خانه الان یک سوژه شده حق استان است اقای دکتر جواب خدا را چه میدهی؟؟؟
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
آقای استاندار؟؟؟آقایون نماینده ها؟؟؟
این آقا میدونه کور دهات مناطق محروم سوادکوه کجاست؟؟؟
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
واقعا بعداز مرحوم مهندس رحیمی فقط مهندس نجفی میتونست راهش را ادامه دهد.مسوولین چه جوابی دارن؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
بيسوادكوه 2 خرداد 1393
خوب شد راهشو ادامه نداد وگرنه آخرش تصادف بود و . . .
راهدار 31 ارديبهشت 1393
بالاخره يه روز همه به شايستگي دكتر محسني و دكتر رشيدي براي مديركل شدن پي ميبرند.
پاسخ ها به این نظر
تک سوار 2 خرداد 1393
راهدار محترم باز جناب دکتر محسنی بله هم لیاقت دارند هم شایستگی. ایشان فارغ التحصیل برتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میباشند و از لحاظ علمی و فنی دارای مراتب بالایی میباشند. در مورد مهندس رشیدی ایشان نهایتا به درد روابط عمومی اداره کل میخورند. نه بیشتر
ناشناس 31 ارديبهشت 1393
مازني هاي عزيز لطفا سري به خارج از مازندران بزنيد تا ديدتان بازتر شود و اينقدر به همديگه گير ندين اين شهر اون شهر بازي در نيارين .بايد با كمك همه شهرها از رامسر تا گلوگاه با كمك همديگر هم افزايي داشته باشيم نه اينكه همديگر را خراب كنيم مايه تاسف است . بياييد با كمك هم نقايص مان را بهبود ببخشيم و به فكر استان مازندران باشيم نه اينكه با اين كارها مايه عقب ماندگي استان شويم.انشااله
راه و شهرسازي ... 31 ارديبهشت 1393
ياد بزرگ مرد عرصه راه مازندران كه تا كنون مديري به مانند ايشان در استان مازندران به خود نديده است گرامي باد. دردو بر بزرگمرد زنده ياد مهندس موسي رحيمي مديركل فقيد راه و ترابري استان مازندران كه تنها مدير استاني بود كه خود شخص دكتر احمدي نژاد در وصف ايشان بعد از فوت ايشان گفتند : ( زنده ياد رحيمي از مديران سختكوش و پرتلاش و متخصص در حوزه راه بودند خوشا به حال او كه در راه خدمت به مردم شهادتگونه به خدا پيوست )
نامت هميشه زنده است رحيمي ...
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
چرا این خبر رو حذف کردید!!!!!!
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
آقای رمدانی؟؟؟تورو خدا اینو درج کن.این آقای جواد اصغری تکلیفش چی میشه،؟؟،؟،؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چمازكتي 31 ارديبهشت 1393
اي مهندس رحيمي كجايييييييييييييييييي كه يادت بخير
پاسخ ها به این نظر
كارمند 2 خرداد 1393
مرحوم شدن كسي نميتونه ضعفهاش رو بپوشونه البته كسي منكر خدمات و نقاط قوت ايشون نيست
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
36سال انقلاب کردیم 26استاندار مازندران آموزش دیدن یعنی مازندران مرکز آموزش برای استاندار شدن است برادر اگر استاندار از بچه های استان باشد وصعیت ما این نبود کدام استان است که این همه استاندار تغییر کرده نام ببرید
راه بی پایان ... 31 ارديبهشت 1393
مسئولین استانی و کشوری و نمایندگان محترم در آینده ای نچندان دور فرزند ارشد زنده یاد مهندس رحیمی یعنی مهندس سجاد رحیمی را در رده های بالای وزارت راه و شهرسازی خواهیم دید فرزندی که اخلاق ، مردم داری،پرتلاش بودن و کار شبانه روزی و... او به مانند پدر زبان زد خاص و عام میباشد. درود بر مرحوم رحیمی که همچین فرزندانی را به یادگار و جانشینی گذاشته است.
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
چند استاندار بومی داشتم
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
رییس اداره راه و شهرسازی ساری آقای محمدزاده که سالهای متمادی در این سمت میباشد،رفتار نامناسبی با مراجعه کنندگان دارد.حتی از تحویل نامه های شورای اسلامی روستا خودداری و به مشکلات اهالی روستاها توجهی نداشته لذا از مدیر کل جدید خواستار برکناری آن را داریم.
شورای اسلامی روستای بالادزاء
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
باسلام ان شاءالله آقای عباس مدیر کل بشه احمد از دودانگه بنافت
رحمان 31 ارديبهشت 1393
استاندار محترم مازندران اصلا شما چیزی از مدیریت بلد هستید؟چیزی به نام مدیریت به گوش شما خورده؟ اما ما تدبیر و اعتدالی در مدیریت شما ندیدیم در دولتی که از تدبیر و امید و اعتدال دم میزند.
بی نام 31 ارديبهشت 1393
من با نظر رحمان نسبتا موافقم اما یه چیزی باید اضافه کنم که مشاورین اقای استاندار به ایشان اطلاعات اشتباه میدهند به عبارتی دیگر دلالی میکنند (مشاورین دلال).
ناشناس 31 ارديبهشت 1393
ساروی ها هرستین ساری بییه فلسطین.
پاسخ ها به این نظر
ساری 30 ارديبهشت 1393
باادامه وضع موجود اگر فلاح بی حرمتی به سارویان راادامه دهد چارهای نیست جزتحصن دراستانداری .
صادق 31 ارديبهشت 1393
آقای مهندس اسد یکی از مدیران بی ادعای استان ،کار بلد، عمل گرا و در میدان کارزار بود کمتر شعار داد ودر پی حاشیه نبود او نشستن روی صندلی و پشت میز را ننگ میدانست بلکه در میدان کار و در سر پروژه ها انرژی میگرفت کارشناس ارشدمهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت ، از سربازی به سرداری رسیده اند مراحل مدیریت را از مسئولیت ادارات شهرستانی شروع کرده اند و معاون راهداری مرحوم مهندس رحیمی بوده اند و سپس اولین مدیرکل راه و شهرسازی انتخاب و مدت سه سال در بدترین زمان کم شدن اعتبا رات پروژه های استان را راهبری کردند آدم سیاسی نیستند مدیر اجرائی و کارشناس در این امر هستند و با این بی پولی پروژه هارا مدیریت کردند باید لوح سپاس به این مرد داد اگر از طرف بعضی ها حمایت نشدند بدلیل باج ندادن بود با این همه تجربه و پتانسیل بالقوه اگر از استان بروند سودش به جیب استان دیگر خواهد رفت چرا که همین الان بعنوان مدیر استان دیگر انتخاب شده اند. جناب آقای استاندار و آقایان نمایندگان هنوز دیر نشده ،میتونید با وزیر محترم راه و شهرسازی مذاکره کنید و جلوی این تغییر را بگیرید حمایت کنید این مدیر بماند بنفع استان خواهد بود کارهای خیلی خوبی را در برنامه کاری ایشا ن وجود دارد و اگر نیمه کاره بماند به ضرر استان خواهد شد. اگر مدیر جدید بیاید با این کمبود بودجه و اعتبار چکار میتونه بکند هر چند مدیر جدید مدیر توانمندیست اما زمانی نیاز دارد تا استان و راههای استان را بشناسد . با تشکر از سایت شمال نیوز
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
نه اینکه ساروی هایی که در دولت احمدی نژاد پست های حساس مازندران را اشغال کرده بودند چه کارهای مهمی برای مردم استان انجام دادن؟!!!!!!!
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
خواهشا يه فكري به مديركل نوسازي مدارس استان مازندران بكنيد كه با نامديري خودش تموم پرو.هاي اموزش و پرورش رو تعطيل كرد اقاي نبيان يه فكري به استان بكن
پاسخ ها به این نظر
دودانگه ساری 1 خرداد 1393
آقای ناشناس شهامت داری اسمت رابنویس .ولی بدان اکثر پروژه های نوسازی مدارس دوساله تعریف میشوندوآن هم تخصیص 100درصدی ندارند مهندس شیرزاد کمتراز یکسال است که به نوسازی مدارس استان مازندران آمده است وقبل ازایشان مهندس نبیان مدیرکل نوسازی مدارس مازندران بوده است حالا کسی که کمتر ازیکسال آمده چه دلیلی دارد تمام پروژه ها را تعطیل کند وبه همه بفهماند که کارایی نداردکدام عقل سلیم این کاررا میپذیرد.نکندمیخواهید کنایه به مهندس نبیان بزنید آقای ناشناس . دودانگه ساری
محمدی 31 ارديبهشت 1393
شما سارویها ومازندرانیها در استانهای دیکر بست می کیرید هیج کس اعتراض نمی کند یک با بای غریب بیاید بست بکیرد شما استاندار نمایندکان را زیر سوال می برید بخدا غریبه بهتر کار می کند هر کار عمرانی که در استان شد توسط غربیها صورت کرفته افتاد یا نه اینقدر استاندار را حمله نکنید
يه بنده خدا 31 ارديبهشت 1393
به نظر من كسي به درد اين استان مي خوره كه تمام خم و چم هاي اين استان رو بدونه و سالها در اين استان كار كرده باشه
كسي كه از دوره ي جووني در اين استان بوده و كيلومترها رو براي نقشه برداري صرف كرده و سال ها در پست معاونت و رياست بوده و از اخلاق مديريتي و رياستي برخورداره خيلي بهتر از پس كم و كاستي هاي اين استان برمياد تا يه بنده خدايي كه هيچ آشنايي با اين استان نداره
و تازه مدت ها زمان بايد صرف كنه تا با خيلي از موارد آشنا بشه
به نظر من مهندس كاملي بهترين گزينه هستند
ايشون سالها در اين استان كار كردند، از نيروهاي قوي جهادي، بعد از آن هم در اداره ي راه و ترابري به خوبي درخشيدند و هم چنين در اداره ي راه و شهرسازي
هيچ كس دلسوز تر از ايشون نيست تا به درد اون بنده خداهايي برسه كه در دل كوه و در دوردست ترين روستاها چشمشون به احداث يه جاده براي رسوندن عزيزانشون به بيمارستانه و ...
انشاءاله دوستان بهترين تصميم رو بگيرند
سوادکوه 30 ارديبهشت 1393
نمایندگان عزیزی که تذور دادین واقعا دمتون گرم خیلی دارین واسه استان زحمت میکشین...استاندارتونم که فقط تخصص تو روکار اوردن بابلی ها داره و استان داری کردنش به همین کارا ختم میشه..اقای اسد که خودش بومی بود این همه ایراد ازش گرفتن وای به حال این شیرازی اخه این یارو چمیدونه مازندران کجاس؟نقاط حیاتیش کجاس؟اقای وزیر این کارت توهین به مردم مازندران بود یعنی افرادی چون مهندس نظری که عمر خودشونو صرف این کار کردن از این شیرازی بهتر نبودن..اقای وزیر به مازندران که شریان یکی از اصلی ترین شریان های کشوره خیانت کردی.......
يك مدير 30 ارديبهشت 1393
ما مازندرانيها حرمت همديگر را حفظ نمي كنيم ، براحتي راجع به ديگران نظر ميديم وقضاوت مي كنيم ولو غلط تا از هم عقب نيفتيم ، اينقدر به تپ وتيپ هم نزنيد متاسفانه تا بوده همين بود
بهمين دليل مديران مازندران ترجيه ميدن علي رغم ميل باطني و علاقه به استان خودشان تو استانهاي ديگري خدمت كنند
فانی 30 ارديبهشت 1393
معلوم نیست چه زمانی اداره کل نوسازی مدارس استان، رنگ تدبیر و امید بخود بگیرد؛ بیش از صد و پنجاه پروژه نیمه تمام رها شده و تعطیل درحالیکه بیش از بیست میلیارد تومان در حساب اداره کل موجود است و دانش اموزان بی پناه استان زیر سقف مدارس تخریبی در حال تحصیل!!!! آقای استاندار محترم تا وقت بیش از این از دست نرفته برای تغییر مدیر کل احمدی نژادی و بی تدبیر نوسازی مدارس اقدام عاجل نمایید
مجید 30 ارديبهشت 1393
ول کنید دیگه چقدر ساری و بابل می کنید؟ همش زیراب زنی همش توبیخ این و اون ول کنید دیگه! ساروی ها چه هیزم تری به شما بابلی ها فروختند که تا یه چیزی میشه میگید ساروی ها خراب کردن؟ دیگه شورشو در آوردید!!! بس کنید زشته به خدا، برای خودتون و فرهنگتون ارزش قائل شید. با با جون من پیشرفت یه استان اول به مرکزشه شما مرکزتونو دارید خراب می کنید مدیران مرکز رو ضعیف جلوه میدید که چی بشه؟ همه ی ما باید دست به دست هم بدیم تا مازندران درست شه. بابلی ها هم عزیزند ساروی ها هم همین طور . از دیرباز بهار نارنج بابل بوده و مرکز هم ساری نمی دونم چرا اینقدر به پای هم پیچیدید شما.
ازساکنین جاده جویبار 30 ارديبهشت 1393
بهترشد. شایداین شیرخفته ماازخواب بیدارشود.ودیگرمدیران کل عبرت بگیرند.
شایدجاده های ماسروسامان بگیردوکمترشاهدتصادفات جادهای باشیم .امیدوارم مدیرکل جدیدفکری به حال ساکنین جاده ساری -جویبار بکند بااون اسفالت پلکانی !
رضا 30 ارديبهشت 1393
باید شکر گزار باشیم نماینده استان نمیتوانند حداقل برای مدیرکلی راه یک مازندرانی را راس کار بیارند با این کار استاندار دیگه 100درصد رفتنی شدی توی مازندران ادم کم داشتیم اقای ربیع فلاح
همکار 30 ارديبهشت 1393
خانم یا اقای ناشناس و دوست،حتما اسد کلی از دوروبریهاتو سرکار اورده که داری ازش تعریف میکنی،ما همکارها جز بدبختی چیزیی ازش ندیدیم،همون بهتر که رفت
عادل 30 ارديبهشت 1393
باسلام وعرض ادب/عزیزان به استناد کدام قانون یک مدیر کل بایستی با نظر نمایندگان مجلس انتخاب گردد /یک نماینده بدنبال رای از حوزه انتخابیه خود در مجلس اینده می باشد تااز طریق مدیران منتصب به خود رضایت همه مردم حوزه انتخابیه را جلب نمایید/در نتیجه شاهد ایجاد فساد در ابعاد مختلف اداری/ اقنصادی /سیاسی و... در جامعه میباشیم واز طرفی بحث استقلال قواه واجام وظیفه نظارت بر اجرای قانون توسط نماینگان محترم به کجا میانجامد بگذاریم مجری مستقل وپاسخ گو وناظر ناظر باشدوهمگی در مبارزه با مفسدان اقتصادی وسیاست بازان فاسد تلاش وبساط رشوه سیاسی ریشه کن نماییم /به امید ان روز
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
دکترنوبخت فرزندشهید سردار نوبخت است . رشته تخصصی اش دکترای جنگلداری است .مراحل مدیریتی رامرحله به مرحله طی کرد . با احمدی نژاد نیامد که با احمدی نژاد برود . دزد نیست وسالم است .باج نمیدهد . آقا ی فلاح ازتوانایی دکتر نوبخت کاملا اطلاع دارد وچنانچه نظرسویی نسبت به دکتر نوبخت داشته باشدشعور خود رازیر سوال برده است . مگراینکه باجابجایی دکتر نوبخت قصد غارت جنگل راداشته باشند که بحثش جداست که قبل ازامدن دکتر نوبخت چپاول جنگل صورت میگرفت . دودانگه ساری
شهرام از البرز 30 ارديبهشت 1393
lمازندرانیهای عزیز با ارادتی که به شما دارم ولی بهتون تسلیت میگم....این آقای نوروزی رییس راه استان ما (البرز)بوده...ولی از اونجایی که از راهها و جاده های استان ما شناخت کافی نداشتن،نتونستن کارایی لازم رو داشته باشن...ایشون بهتره برن به شیراز خودشون برسن...آقای ربیع فلاح این بی احترامی به بزرگان وصاحب نظران استان مازندرانه که از مشاوره های فنی وتجربه های اجرایی مهندسان بومی خودتان استفاده نمیکنید....
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
نمایندگان مجلس بیدار هستند؟
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
پس نوبت شرکت توزیع برق وبرق منطقه ای مازندران کی می شود؟!
ناشناس 31 ارديبهشت 1393
سلام
الحمدلله اقای مهندس نوروزی را بنده می شناسم
مدیر کل راه وترابری فارس
مدیرکل راه وشهر سازی البرز
معاون عمرانی استان یزد
خدا وکیلی چه می خواهید
گذشته چراغ راه اینده
انشا الله خدا کمک کند ایشان به استان خدمت کند
بابلی 31 ارديبهشت 1393
شما ساروی ها چقدر ساده اید مدیر کل جدید رو نریمان آورد که از بابل نباشه ولی تمام کارهاش برای بابل باشه از این به بعد مواظب باشید تا داره کاری برای بابل میکنه زیرابش رو بزنید این است راه موفقیت شما.
قاسمی 31 ارديبهشت 1393
آقای استاندار به نتیجه و اثر بخشی کار فکر کن مازندرانی ها هر کار بکنی شما را از نغ زدن بی نصیب نمی گذارند به خدا توکل کن و کار را جلو ببر
آمل 31 ارديبهشت 1393
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت همه دلسوزان این مرزوبوم
خدمت جناب آقای مهندس سیدعلی اسد خسته نباشید میگم امیدوارم باهمان روحیه جهادی درعرصه های دیگر توفیق خدمت روزافزون به این کشورونظام مقدس داشته باشند وانشاالله مدیرانی که بعدازایشان منصوب میشن ادامه دهنده سبک جهادی ایشان ومرحوم مهندس رحیمی باشند.
بیاییددست به دست هم بدهیم واز این تفکرقومی وقبیله ای بیاییم بیرون
بیایید جهانی بیندیشیم درعصری که بشر اندیشه تسخیر کرات رو داره عزیزان بابل وساری و. . . و بابلی و ساروی و . . . . رو بذارین کنار همه ما ایرانی هستیم وبایدبرای وطن عزیزمون تلاش کنیم وبجای بهانه تراشی کارکنیم کار کار کار
ناشناس 31 ارديبهشت 1393
بهترین دوران در اداره راه مازندران دوره مهندس جنابی سقایی و مهندس رحیمی بزرگ بوده بدون شک مهم عملکرد یک مدیر از تمام جناح بندیها مهمتره .البته این حقیقت که بابلیها هر جا حضور دارن مشغول لابی کردن رانت خواری و خیانت هستن انکار ناپذیره .این واقعیته اونها با کارهاشون سارویها رو وادار به دفاع به حق از خودشون می کنن هر کس با بابلیها مدارا کنه حکما ساروی نیست .این یه جنگ پنهانه
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
با این انتصاب ها متاسفانه امیدمان به موفقیت دولت تدبیر و امید کمرنگ می شود انتظارمان از استاندار و آقای یونسی خیلی بیشتر یود آقای یونسی متاسفانه هنوز نتوانستند مدیران حوزه خودشان را همسو با دولت تعیین نمایند و هنوز دارند با مدیران دولت احمدی نژاد مدارا می کنند جناب دکتر یونسی شما در برابر آرای مردم با این دولت مسئولید!!!!!!! آقای یونسی از سران ستاد جلیلی در استان چون بابلی هست متاسفانه هنور در حوزه مرتبط با شما مدیر هست و چون از طرف آقای ناصحی نماینده بابل و علیپور نماسنده قائمشهر حمایت می شود تعویض نمی شود تازه ایشان بازنشسته سپاه هم هستند ......
بخشعلي 1 خرداد 1393
سجاد رحيمي كي مديركل ميشي پس؟ انتظار ديگه بسه.
پاسخ ها به این نظر
تک سوار 3 خرداد 1393
با سلام به سجاد عزیز. ظریفی روایت میکرد از مهندس ییلاقی که انسان به واسطه توانائی و فنی بودن باید رشد بکنه. نه به واسطه پارتی و سفارش. که هر لحظه تنش بلرزه. سجاد جان کاری بکن که برای مدیریت التماست کنند. مثل مولای متقیان علی(ع) که کوفیان بعد از عثمان برای خلافت دم درب ان حضرت بست نشستند
جواد 1 خرداد 1393
اقاي مهندس اصغري قاجاري شما نگران نباش جايگاهت حفظ ميشه چون راهشو بلدي
پاسخ ها به این نظر
تک سوار 2 خرداد 1393
مهندس اصغری عزیز لیاقتش بیشتر از این حرفهاست. حداقل معاونت
مازني 1 خرداد 1393
متاسفم براي نماينده هاي استان كه هر كدومشون يكي رو به وزير راه معرفي ميكردن- اين هم ميشه آخر و عاقبتش كه از خارج استان بيارن - استاندار كه جاي خودشو داره . . .
طرفدار 1 خرداد 1393
دكتر محسني با اون همه تجربه و دانش - صد حيف كه مدير نشدي
نا شناس 1 خرداد 1393
آقای استاندار .. در مازندران رجال کم بود.. تو دیگر کی.... هستی ؟؟؟؟
شهروند مازندرانی(آمل) 1 خرداد 1393
از وزیر محترم راه و شهرسازی بخاطر انتصاب جناب آقای مهندس نوروزی مدیر کل جدید مازندران که ایشان تجربه ی کافی و مدیر کلی راه را دارند تقدیر و تشکر می گردد.
مدیران گذشته افراد کم تجربه ای بوده اند و راههای مازندران نیمه کاره و بلاتکلیف رها گردیده است. منجمله آقایان مهندس عشوری، مرحوم مهندس رحیمی و مهندس اسد
پاسخ ها به این نظر
شهروند سوادكوهي 3 خرداد 1393
ته كنه سر جلدي .مار بمرده سكه.اتفاقا خيلي هم با تجربه بودندو مدبر دست هر سه تاشون درد نكنه كه انصافا خوب كار كردند.براي مدير جديد هم ارزوي موفقيت دارم.
جابر امیری از جاده نظامی 1 خرداد 1393
جای تاسف داره برای نمایندگان ما . ولی اشکالی نداره چه میشه کرد. خادم فضای سبز شهرداری قائمشهر
کارمند اداره راه 2 خرداد 1393
دوستان و هم استانی های گرامی سلام بنده یکی از مسئولین اداره کل راه و شهرسازی هستم تا اونجایی که بنده در جریان امور هستم انتخاب اقای حیدر نوروزی نه به واسطه نمایندگان، نه استاندار و نه دومعاون وزیر (اقایان نریمان و نورزاد) که هر دو مازندرانی هستن ، اقای نوروزی را خود وزیر معرفی کردند و اکنون هم خود ایشان معارفه اقای نوروزی را به تاخیر انداخته اند! همه دوستانی که فرمودند مدیر خارج استانی هست بهتر است، از نظر اینجانب که مسئولیتی دارم ،این در مورد مدیریت کل اداره راه انتخاب اشتباه است، زیرا مدیر کل (مخصوصا اداره راه و شهرسازی) باید به همه ی جوانب و شاهرگ های حیاتی استان اشناییت کافی داشته باشد و حتی قبل از ان در چندین سمت در استان کارهای اجرایی گسترده انجام داده باشد تا بر ریز و درشت امور استان و شهرستان ها و روستا ها وافق باشد از نظر بنده که ساری هستم فرقی نمی کنم مدیر کل اداره مان بابلی یا ساروی و یا ... باشد فقط امید وارم مدیر کلی باشد که اولا مدیریت را بخوبی درک کرده باشد و ثانیا مدیر بومی باشد لذا از استاندار و نمایندگان تقاضا دارم تا جهت بهبود وضع راه و شهرسازی استان، با وزیر محترم رایزنی کنند تا شخصی اصلح تر را برای مدیر کلی برگزینند با تشکر م.ح
پاسخ ها به این نظر
تک سوار 2 خرداد 1393
همین شماهای به اصطلاح مسئول چشم دیدن خودتان را ندارید. مهندس اسد بنده خدا یه پاش تو وزارتخونه بود جهت جذب بودجه . یه پاش ساری جهت مبارزه با فتنه. مطمئن باش مهندس اسد بعد از اینجا افتخار خدمت در جای بالاتر و مهمتری خواهد گرفت. اینم نمیخواستم بگم ولی میگم که وقتی شنیدی تعجب نکنی. مدیر حوزه راهسازی(ساخت و توسعه راهها) منطقه یک کشور
نا شناس 2 خرداد 1393
کلک نکنه تو خود اسد هستی یا کجا بهت مسکن داده که انقدر از همه چیز خبر داری
behzad 2 خرداد 1393
تمام مازندرانی (مدیران)که میتوانستند مدیر کل این سازمان شوند پرونده دار هستند و نمیتوانند سمت مدیر کلی بگیرند.حالا که ایشان انتخاب شدند تنفر ایجاد نکنیم بلکه به کمک ایشان بشتابیم شاید خوب عمل کند.هیچ کس لیا قت هیچ سمت در این استان را ندارد که هم جز دولت تدبیر باشد و هم پرونده نداشته باشد.استاندار با علم به این موضوعات ایشان را تایید کردند.
ربیع فلاح خوب عمل کرد.قرن 21 است و تعصب بیجا نداشته باشیم.به نظر بنده تمام مدیران مازندرانی به دلایلی غیر بومی بایستی باشند.چون ما خودمون را قبول نداریم و اگر سمت بگیرند گوش به فرمانش نیستیم.تجربه در مازندران ثابت کرده است.
آقای اسد بومی بود ببینید چه حرف و حدیثی بر علیه ایشان به راه انداختند.نبایستی حزبی و گروهی عمل کنیم .
موفق باشد انشاءالله
ali 3 خرداد 1393
داش ر بيع ديگه كسي از بابل نمونده بود كه بهش پست بدي رفتي از شيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراز آدم اوردي. جناب ربيع فلاح بودند و هستند كساني كه لايق مديريت در استان بلكه در سطح كشور باشند مثل مهندس سيد علي حجازي- مهدي عبوري - عباس رشدي - فرامرز نقيبي و دوستان ديگر. ر-ك
شهروند سوادكوهي 3 خرداد 1393
با عرض معذرت پيام حقير را چرا در پاسخ به شهروند املي درج نفرمودي.متشكرم.
شهروند سوادكوهي 3 خرداد 1393
چرا پيام بنده را در سايت درج نفرموديد.
عباس 2 خرداد 1393
با سلام
ما مازندرانی ها پفقط برای یکدیگر مایه می آییم
لگر اصفهانیها و شیرازیها بهشون یه پستی پیشنهاد بشه ، رفیشق میگه قبول می کنه ....
ولی مازندرانی میگه مگه وه تونده
فرق رو ببینید .
واقعا بنده از مهندس اسد تشکر می کنم و آرزو دارم یکی مثل شهردار قبلی قائمشهر مدیر اجرایی این اداره کل بشه چراکه واقعا بعنوان شهرداری پروژه زیر گذر میدان امام را خوب اجرا کرد و تقاطع شبدری الغدیر نیز از برنامه های ایشان بوده است .
بنده خدا 4 خرداد 1393
شمارا به خدا دیگر بسه بومی و غیر بومی نکنیدبه داد این استان برسید باندی تشکیل شده یه عده راننده و پرچم دار راهداری همه کاره اداره کل شدند حتما باید غیر بومی باشد تا این باندرا متلاشی کند دست اقای وزیر درد نکند هرجه زودتر معارفه اقای نوروزی را برگذار کنند تا این تبعیض ها از بین برود
نا شناس 4 خرداد 1393
کلا شمال نیوز که انقدر ترسو اونم نگران پستش برای همین حقیقتها را نمیزاره مثل پست من
ناشناس 13 آبان 1393
شما که ادعا میکنین این شهرو اون شهر میکنین شما چیکار کردین فعلا که همینه
از دیار بندپی 29 آذر 1393
ما که فقط زمان تودیع و معارفه اسمشون رو می شنویم
شمالی 3 آذر 1394
ای کاش همه غیر بومی بودن و شخصیت و مهربانی مهندس نوروزی را داشتن دوستان بروید ببینید معاون نه یک مدیر قسمت راهداری درب اتاقش همیشه بروی مردم بسته حتی روز سه شنبه یه مازندرانی هم هست دنبال چی هستید مهم برای شما کار انجام دادنه؟یا شمالی بودن؟
شمالی 11 آذر 1394
بنظر من مهندس نوروزی دلسوز تر و سازنده تر ار هر مازنی برای ما هستش چون ارتباط ایشان با مردم به مراطب بهتر ار دیگر مدیران مازنی میباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.